BLOG

maart 24, 2014

De Vegetarische Slager groeit maar door

Drie jaar geleden werd ik vegetariër. Ik at gezonder, meer groenten met veel smaken. Toch miste ik iets, ik was niet helemaal voldaan. Bij pasta miste ik het gehakt, bij tagliatelle de kip en bij aardappels en groenten mijn stukje vlees. Ik miste het vlees niet, maar wel de structuur en de smaak. Bij een vriendin proefde ik voor het eerst de kipstuckjes van de Vegetarische Slager. Het voelde alsof ik in overtreding was. Alsof ik kip at. Maar het was plantaardig en goed van smaak en structuur. Sindsdien heb ik de Vegetarische Slager ontdekt en ben fan geworden, net als vele anderen. Het bedrijf is enorm gegroeid en groeit nog steeds. Vandaar dat ik me afvroeg: wat is precies de kracht van de Vegetarische Slager?
maart 4, 2014

Hoe doet Tony Chocolonely aan contentmarketing?

Je kunt niet genoeg voorbeelden lezen over contentmarketing. Daarom wil ik je nu meenemen naar de wereld van Tony Chocolonely. Hoe doen zij aan contentmarketing? Het is wederom een bedrijf dat bijdraagt aan mens, milieu en maatschappij. In deze blog geef ik antwoord op de belangrijkste vragen van contentmarketing: hoe richten zij zich op de merkbetekenis en niet op het merkimago? Hoe bouwen ze relaties op met klanten? Hoe komt het dat het mensen in beweging brengt?
februari 24, 2014

5 redenen om een webtekst kort maar krachtig te maken

De introductietekst die ons welkom heet, een bedrijf dat vertelt hoe geweldig ze zijn, of een bedrijf dat alleen maar zendt. Dagelijks kom je deze websites tegen. Het is niet inhoudelijk, concreet en vooral blablabla. Vertel gelijk wat voor website het is. Stap af van woorden die je tekst overbodig maken. Stap af van woorden waar de klant niks aan heeft.
februari 17, 2014

Wat zijn de 5 belangrijkste punten voor een goede online marketingstrategie?

Voor een goede online marketingstrategie heb je zowel SEO als Social Media nodig. Bereik je doelgroep door actief te zijn waar zij ook zijn. Laat online zien dat je bestaat. Google kijkt of het kan navigeren door je website, of je relevante content hebt en naar het sociale aspect. Je hebt zowel SEO, boeiende content als Social Media nodig voor een goede positie in de zoekmachine.