BLOG

februari 3, 2014

Hoe doe je als bedrijf aan contentmarketing?

Herken je dit? Je krijgt geen of weinig bezoekers op je website. Je krijgt wel bezoekers op je website, maar verkoopt niks. Of er zijn teveel concurrenten met hetzelfde verhaal. Je weet niet hoe je je bedrijfsverhaal naar buiten moet brengen. Je wilt aan contentmarketing doen, je bedrijfsverhaal naar buiten brengen maar je weet niet hoe. In deze blog help ik je op weg door de belangrijkste punten van contentmarketing te noemen.
januari 20, 2014
overtuigen-met-je-website

Hoe overtuig je potentiële klanten op jouw website?

Ga het eens bij jezelf na. Je bent op zoek naar een cadeautje voor een vriend. Wil je dan alleen informatie of wil je overtuigd worden? Je denkt waarschijnlijk dat je informatie wilt, maar dit is niet helemaal waar. Veel websites denken zo. Ze geven alleen informatie en denken dat de klant vanzelf wel iets koopt. Dit is niet waar, want de klant wil overtuigd worden.
januari 13, 2014
blog

Zakelijk bloggen: hoe doe je dat?

Veel bedrijven zijn zich nog niet bewust van de voordelen van een blog. Een zakelijk blog heb je voor een commercieel doel. Je wilt uiteindelijk omzet maken door klanten te trekken. Klanten kiezen voor een product of dienst als deze van goede kwaliteit is.
januari 6, 2014
content-blogtitel

5 tips voor een goede blogtitel

Een lezer moet het gevoel hebben dat hij echt iets aan het artikel heeft. Het moet een oplossing bieden, het leven veraangenamen of verrijken. Denk vanuit de klant, wat wil hij weten? Zo vaak zie ik teksten die organisatiegericht geschreven zijn. Het draait om de lezer, de (potentiële) klant en niet om jou als blogger. In dit artikel geef ik je vijf tips om te komen tot een goede blogtitel.