BLOG

december 23, 2013
john-deere-tractor

Contentmarketing in de 19e eeuw

Contentmarketing is niet nieuw. Merken vertellen al eeuwenlang verhalen. Maar wat is het verschil tussen de contentmarketing van toen en nu? Klanten geven niet om jou, je producten en je service. Ze geven om zichzelf, hun behoeften en wensen. Het grote aanbod op de markt maakt het belangrijker dan ooit om je te onderscheiden. Maar hoe doe je dat? Laat je inspireren door dit mooie verhaal uit de 19e eeuw en hoe het vandaag de dag nog steeds voortleeft.
december 16, 2013
seo-zoekwoorden-online

De basis van een SEO-tekst op je website

Je wilt gevonden worden op een bepaalde zoekterm. Door deze in je tekst te gebruiken verhoog je de kans in de zoekresultaten van Google.
december 9, 2013
aandacht lezer

Verlies jij de aandacht van de lezer?

Je wilt een tekst die pakkend, duidelijk en zelfverzekerd is. Bovendien wil je dat de tekst lekker wegleest en de aandacht van de lezer vasthoudt. Hoe doe je dat? Door te beginnen met zinnen actief te formuleren, en door het weglaten van bepaalde werkwoorden.
november 4, 2013
formuleer positief

Formuleer de tekst positief

Mensen hebben over het algemeen een afkeer van verlies. Het verlies van € 100 doet meer pijn dan het winnen van € 100 oplevert. Ik wil je eerst een voorbeeld laten lezen om er vervolgens een conclusie uit te trekken.